فوتبال پلاس

ما معتقدیم فوتبال از نون شب هم واجب تره

فوتبال پلاس

ما معتقدیم فوتبال از نون شب هم واجب تره

مارو در تلگرام، کمی متفاوت تر دنبال کنید

https://t.me/FootBallPluss

بایگانی
پیوندهای روزانه

مهدی طارمی سرانجام راهی فوتبال اروپا شد

سه شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۸، ۰۹:۱۸ ق.ظ

IMG_20190723_084440_882

مهدی طارمی که پیش از این نیز اعلام کرده بود مقصد بعدی‌اش فوتبال اروپا خواهد بود، با ریوآوه پرتغال به توافق دست یافت و فصل آینده را در لیگ این کشور به بازی خواهد پرداخت.

طارمی که از سه سال پیش تلاش خود را برای حضور در فوتبال اروپا با انتقال ناکام و پردردسر به ریزه اسپور ترکیه استارت زده بود، بعد از حضور در لیگ ستارگان قطر و درخشش در پیراهن زردپوشان و در کنار ستاره هلندی این تیم (وسلی اسنایدر) اکنون در تابستان نقل و انتقالاتی راهی لیگ برتر پرتغال شده و در فصل جدید با ریوآوه به فوتبال خود ادامه خواهد داد تا به رویای خود برای حضور در فوتبال اروپا دست یابد.

این در حالیست که پرسپولیس تلاش زیادی داشت تا بار دیگر با این مهاجم ملی‌پوش و اقای گل دو دوره فوتبال ایران برای بازگشت به این تیم توافق دست یابد اما با اعلام قطعی این بازیکن برای ادامه فوتبال در اروپا و تلاش برای دستیابی به فرصت مناسب نمایش در این قاره، او در نهایت با ریوآوه به توافق دست یافت و باید دید نتیجه تلاشش در موقعیت تازه چه خواهد بود.


  • محمدرضا قاسمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی