فوتبال پلاس

ما معتقدیم فوتبال از نون شب هم واجب تره

فوتبال پلاس

ما معتقدیم فوتبال از نون شب هم واجب تره

مارو در تلگرام، کمی متفاوت تر دنبال کنید

https://t.me/FootBallPluss

بایگانی
پیوندهای روزانه

همبازی سابق رونالدینیو در راه استقلال

پنجشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۵۸ ق.ظ

Image result for ‫بوکاری درامه در پاری سن ژرمن‬‎

به گزارش ایلنا، پس از پایان انتقال قرضی نورافکن از شارلوا به استقلال حالا این باشگاه تنها میلاد زکی پور را به عنوان مدافع چپ در اختیار دارد و استراماچونی به دنبال خرید یه بازیکن در این پست می‌باشد.

به نقل از سایت اسپورت ایتالیا، بوکاری درامه مدافع چپ 34 ساله سنگالی اسپال در پایان این فصل قراردادش با این تیم ایتالیای به اتمام رسید و بازیکن آزاد با باشگاه استقلال به توافق رسیده است،  گفته می‌شود این مدافع کهنه‌کار در روزهای آینده وارد تهران می‌شود و با آبی‌پوشان قرارداد خواهد بست.

 درامه در آکادمی باشگاه پاری سن ژرمن  پرورش یافته است و در سال‌های 2005 تا 2007 در این تیم بازی کرده است، این بازیکن پس از آن بیشتر سال‌های فوتبالی خود را در سری آ سپری کرد و برای تیم‌های کیه وو، آتالانتا و اسپال به میدان رفت این بازیکن همچنین در تیم‌های سوشوی فرانسه و رئال سوسیداد نیز بازی کرده، همچنین این بازیکن سابقه 15 بازی ملی در تیم ملی سنگال را در کارنامه خود دارد.


  • محمدرضا قاسمی

استقلال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی