فوتبال پلاس

ما معتقدیم فوتبال از نون شب هم واجب تره

فوتبال پلاس

ما معتقدیم فوتبال از نون شب هم واجب تره

مارو در تلگرام، کمی متفاوت تر دنبال کنید

https://t.me/FootBallPluss

بایگانی
پیوندهای روزانه

۵۱ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

سقوط سه پله‌ای ایران در رنکینگ جهانی

تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی در آخرین رنکینگ اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی فوتبال در رتبه بیستم جهان قرار داشت، به دلیل اینکه در دوره جدید فیفا برای اعلام رنکینگ دیداری را برگزار نکرده با 1518 امتیاز و با سه پله سقوط در رده 23 جهان قرار خواهد گرفت.

در این رده‌بندی جدید تیم‌های‌ملی آمریکا، پرو و سنگال با صعود در این جدول بالاتر از ایران قرار گرفته و باعث سقوط تیم‌ملی کشورمان شده‌اند.

  • محمدرضا قاسمی

photo_Û²Û°Û±Û¹-Û°Û·-Û²Û±_Û±Û¸-Û³Û²-Û´Û·

باشگاه تراکتور آذربایجان که این روزها در اردوی ترکیه برنامه‌های آماده‌سازی خود را پیگیری می‌کند، با برند آدیداس برای تولید البسه این تیم در فصل جدید به توافق رسیده و به زودی قرارداد همکاری امضا خواهد شد تا سرخپوشان در فصل جدید با لباس‌های این تولیدی پا به مسابقات بگذارند.

تراکتوری‌ها فصل قبل با تولیدی داخلی مجید همکاری داشتند و در حال حاضر هم در تمرینات با پیراهن‌های این برند شرکت می‌کنند ولی به زودی البسه این تیم به آدیداس تغییر خواهد کرد.

photo_۲۰۱۹-۰۷-۲۲_۱۱-۵۷-۲۶

photo_۲۰۱۹-۰۷-۲۱_۲۲-۳۹-۱۹

روز گذشته در جریان عقد قرارداد با مازولا، وینگر برزیلی برای اولین بار از پیراهن تراکتور با برند آدیداس رونمایی شد.

  • محمدرضا قاسمی

ایجنت بیل: حرف‌های زیدان شرم‌آور است

شب گذشته بعد از بازی رئال مادرید مقابل بایرن زین الدین زیدان  در مورد بازی ندادن بیل گفت: بیل ما را ترک می‌کند چون رئال مادرید به دنبال پایان همکاری است. اگر شما بتوانید که فردا بروید، بهتر است. این به هیچ وجه به دلایل شخصی مربوط نیست. من هیچ مشکلی با بیل ندارم. اما من تصمیم می‌گیرم، زمانی که ما باید تغییر کنیم آن اتفاق می‌افتد. ماندن او هیچ مشکلی ندارد. من نمی‌توانم بگویم که بازیکن یک مشکل است.

صبح امروز بارنت ایجنت گرت بیل در واکنش به حرف‌های زیدان گفت: سخنان زیدان کاملا شرم آور است آن‌هم در خصوصی بیل او بازیکنی هست که تفاوت‌های بسیاری برای رئال رقم زده نمونه آنهم فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول است، هنوز هیچ چیز در مورد آینده بیل مشخص نیست، اما اگر روزی او از رئال جدا شد تنها به این خاطر است که منافع او تامین شده و هیچ ربطی به فشار زیدان نخواهد داشت. فعلا هیچ خبری درباره آینده بیل نیست.

  • محمدرضا قاسمی

فیلیپ لوئیز از روخی بلانکوس جدا شد

با اعلام رسمی سایت باشگاه اتلتیکو مادرید، فیلیپ لوئیز مدافع  برزیلی و 33 ساله باشگاه اتلتیکو مادرید سرانجام بعد از 8 سال حضور در اتلتیکو سرانجام بعد از اتمام قراردادش از این تیم جدا خواهد شد.

گفته می‌شود که رم، وستهام و دروتموند مقصدهای بعدی این مدافع کهنه‌کار برزیلی می‌باشند

  • محمدرضا قاسمی

حکم توقیف اموال باشگاه استقلال صادر شد

طی ماه اخیر مدیران باشگاه استقلال تهران که برنامه‌های نقل و انتقالاتی را زیر نظر آندره آ استراماچونی را پیگیری می‌کردند به دلیل شکایت خطیر پروپئیچ به فیفا و خطر کسر امتیاز و محرومیت از پنجره نقل و انتقالاتی روزهای ملتهبی را سپری کرده‌اند.

با توجه به مذاکرات متعدد باشگاه استقلال با فیفا این پرونده در روزهای پایان هفته گذشته مختومه شد و طلب پروپئیچ از محل درآمد باشگاه استقلال در فدراسیون جهانی فوتبال پرداخت شد. حالا چند روز پس از این ماجرای پر پیچ و خم خطر جدی دیگری این تیم را تهدید می‌کند.

دو بازیکن اسبق استقلال که با توجه به مذاکره با باشگاه خواستار مطالباتشان شده بودند با توجه به بدقولی که صورت گرفته بود در نهایت شکایت خود را به مراجع قضایی بردند تا حکم توقیف اموال را اخذ کنند. البته این دو بازیکن هنوز منتظر گفت و گوی جدید در این رابطه هستند تا مشکلاتشان برطرف شود. باید دید مدیران استقلال برای فرار از یک چالش جدی چه خواهند کرد.

  • محمدرضا قاسمی

انگولو کانته اردوی چلسی را ترک کرد

باشگاه چلسی برای آمادگی هر چه بیشتر خود در فصل جدید، اردوی پیش فصل خود در کشور ژاپن برپا کرده است.

این در حالی‌ست که انگولو کانته به دلیل مصدومیت اردوی این تیم را در ژاپن ترک کرده و برای درمان راهی انگلستان شده، کانته در فصل قبل در ناحیه زانو دچار مصدومیت شده بود که گویا پس از شرکت نمودن در این اردو در تمرینات این تیم این مصدومیت تشدید شده است.

  • محمدرضا قاسمی

حسابرسی استقلال و پرسپولیس برای خصوصی سازی

در زمستان سال گذشته باعبدالحمید احمدی معاو‌ن وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان تمام شرایط لازم  را برای واگذاری پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی فراهم کرده ‌و در این زمینه تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

حالا با گذشت نزدیک به 7 ماه خبر رسیده است که سازمان خصوصی سازی کشور از وزارت ورزش و جوانان خواسته است تا حسابرسی دو باشگاه بزرگ ایران را انجام دهد، فرآیند حسابرسی استقلال طی دو مرحله انجام گردید و گفته می‌‌شود فرآیند حسابرسی قرمزها نیز از فردا به سازمان خصوصی سازی تحویل داده می‌شود.

  • محمدرضا قاسمی

توافق دخیا و منچستر یونایتد برای تمدید قرارداد

در پایان فصل قرارداد داوید دخیا سنگربان اسپانیای شیاطین سرخ با این تیم به پایان رسید و منچستریونایتد مذاکرات خود را برای حفظ این دورازه‌بان از سر گرفت تا این گلر اسپانیای را در اولدترافورد نگه دارد.

حالا گفته می‌شود که داوید دخیا با شیاطین سرخ به توافق اولیه رسیده و قرار است به زودی قراردادی 6 سال را با این تیم به امضا برساند، طبق این قرارداد داوید دخیا در هفته 375 هزار پوند حقوق خواهد گرفت و بدین ترتیب او در بیشترین دستمزد را در بین دروازه‌بان‌ها خواهد گرفت.

یکی از مهم ترین دلایلی که موجب ماندن دخیا در تئاتر رویاها می‌شود آن است که سولسشر در روزهای بد این دروازه‌بان در فصل گذشته همیشه از او حمایت کرده است.

  • محمدرضا قاسمی

رسن در رقابت‌های غرب آسیا شرکت نمی‌کند

کاتانیچ سرمربی تیم ملی عراق در حالی لیست تیم ملی عراق را برای حضور در رقابت‌های غرب آسیا اعلام کرد که نام بشار رسن ستاره قرمزهای پایتخت آن هم به دلیل مصدومیت و دور بودن از شرایط آرمانی، در آن دیده نمی‌شود.

در لیست کاتانیچ نام احمد ابراهیم بازیکن العربی قطر به عنوان تنها لژیونر عراق در این رقابت‌ها دیده می‌شود، همچنین نام همام طارق بازیکن سابق استقلال و فعلی نیروی هوای عراق نیز در این لیست دیده‌ می‌شود.

  • محمدرضا قاسمی

لئوناردو: نیمار مشتری ندارد

در حالی که بسیاری از رسانه‌های معتبر فوتبال جهان اعلام کردند که بارسلونا به دنبال به خدمت گیری مجدد نیمار است و با این باشگاه وارد مذاکره شده، اما لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه متمول پاریسی اعلام کرده که این باشگاه هیچ‌گونه پیشنهادی مبنی بر به خدمت گیری نیمار حتی از سوی بارسلونا هم دریافت نکرده است.

نیمار با ایجاد حواشی زیاد موضع خود را بارها و بارها مشخص کرده و به نظر می‌رسد علاقه‌ دارد تا دوباره به نیوکمپ بازگردد، اما لئوناردو در این بار گفت : نیمار با ما قرارداد دارد و او بازیکن ماست، از آخرین باری که من با او حرف زده‌ام هیچ چیز تغییر نکرده و هیچ تیمی پیشنهادی مبنی بر به خدمت گیری نیمار به ما نداده است.

  • محمدرضا قاسمی