فوتبال پلاس

ما معتقدیم فوتبال از نون شب هم واجب تره

فوتبال پلاس

ما معتقدیم فوتبال از نون شب هم واجب تره

مارو در تلگرام، کمی متفاوت تر دنبال کنید

https://t.me/FootBallPluss

بایگانی
پیوندهای روزانه

ادعای عجیب نیمار در مورد پاریس سن ژرمن

يكشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۸، ۰۲:۴۶ ب.ظ

با وجود آنکه نیمار به دلیل مصدومیت و آماده نبودن در تمرینات پیش فصل پاریس سن ژرمن شرکت نکرده است وی دیشب در شهر سائوپائولو  در یک دیدار خیریه به مدت 30 دقیقه به میدان رفت که این اتفاق سیل عظیمی از اعتراضات هواداران و  سران این باشگاه متمول فرانسوی را در برداشت.

در چند ماه اخیر حواشی زیادی گریبان این ستاره برزیلی را گرفت، او ابتدا متهم به تجاوز جنسی به یک دختر برزیلی شد و سپس به دلیل مصدومیت در بازی با قطر کوپا آمریکا را از دست داد و در این روزها اخباری مبنی بر اختلاف وی با پاریس به گوش می‌رسد، وی در مورد مصدومیتش گفت: من جلسات فیزیوتراپی را با موفقیت به پایان رساندم و می‌توانم به تمرینات برگردم.

وی در ادامه در جواب به سوال بهترین خاطره فوتبالیش در پاسخی بحث برانگیز گفت: بهترین خاطر فوتبالی من شبی بود که در نیوکمپ پاریس را شکسته دادیم،  آن احساسی که پس از زدن گل ششم داشتیم واقعا چنین حسی را تجربه نکرده بودم باور نکردنی بود حس فوق العاده‌ای بود. ما همه از شادی دیوانه شده بودیم فکر می کنم آن بهترین حس ممکن برای ما بود.

  • محمدرضا قاسمی

بارسلونا

پاریس سن ژرمن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی